Wymiana

 

JAK DOKONAĆ WYMIANY TOWARU?

Na wymianę masz 30 dni od daty otrzymania przesyłki. Usługa ta dostępna jest tylko dla zamówień złożonych z rejestracją konta klienta, więc nie zwlekaj i już teraz załóż konto zanim dokonasz zakupu w naszym sklepie. Dla zamówień złożonych z użyciem opcji "Kontynuuj bez rejestracji" usługa wymiany nie będzie dostępna.

1 KROK
W zakładce "Zamówienia" na koncie klienta odszukaj zamówienie, w którym chcesz dokonać wymiany i kliknij przycisk „Zgłoś zwrot/ wymianę”.
Wybierz jeden z dwóch powodów zwrotu („Chcę zmienić rozmiar” lub „Chcę zmienić model”). Wydrukuj pdf z wypełnionym formularzem i podpisz się na nim.
2 KROK
Starannie spakuj zwracany towar i wypełniony formularz wymiany (najlepiej do kartonu, w którym otrzymałeś towar).
3 KROK
Zamów kuriera DHL na nasz koszt korzystając z linka, który udostępniliśmy Ci po wypełnieniu formularza wymiany online na koncie klienta. Link ten znajdziesz także w wiadomości potwierdzającej zgłoszenie zwrotu/ wymiany online.
4 KROK
Jeżeli będziemy mieli produkt na wymianę, wyślemy go w nowym zamówieniu, o czym poinformujemy Cię mailowo. Nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów związanych z wymianą towaru.
5 KROK
Jeżeli nie będziemy mieli towaru na wymianę, zlecony zostanie zwrot pieniędzy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji.

TOWAR PERSONALIZOWANY

W przypadku zamówienia towaru spersonalizowanego (np. z indywidualnym nadrukiem) brak jest możliwości zwrotu towaru – podstawa prawna: art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.). Produkt z nadrukiem nie podlega również wymianie.

 

Dodano do ulubionych