Zwroty

 

ZWROT TOWARU? TO PROSTE!

Na dokonanie zwrotu (odstąpienie od umowy) masz 30 dni od daty otrzymania przesyłki. Pamiętaj, że zgodnie z prawem odpowiadasz za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Termin zwrotu płatności może wynieść do 14 dni. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposób płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji. Jeżeli w pierwotnej transakcji wybrałeś sposób płatności "gotówka przy odbiorze", zwrotu płatności dokonamy na wskazany na formularzu numer rachunku bankowego.

JAK DOKONAĆ ZWROTU?

1 KROK
Skorzystaj z formularza zwrotu online (tylko dla zarejestrowanych klientów, w zakładce Moje zamówienia) lub z papierowego formularza, który znajdziesz w przesyłce. Możesz także pobrać i wydrukować formularz zwrotu.
2 KROK
Starannie spakuj zwracany towar i wypełniony formularz zwrotu (najlepiej do kartonu, w którym otrzymałeś towar).
3 KROK
Zabezpieczoną przesyłkę wyślij na adres:
MAGAZYN ZWROTÓW
SZOPEX-DUTKIEWICZ sp. z o.o. sp. k.
ul. Hozjusza 1z
11-041 Olsztyn
UWAGA! Przesyłki wysłane na inny adres niż powyżej nie będą odbierane.
4 KROK
Jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz skorzystać z darmowego zwrotu kurierem DHL. W tym celu zaloguj się na swoje konto, odszukaj zamówienie z produktami, które chcesz zwrócić i kliknij „Zgłoś zwrot”. Po wypełnieniu i zatwierdzeniu formularza udostępnimy Ci link do zamówienia kuriera po odbiór Twojego zwrotu na nasz koszt.

Niezarejestrowani klienci dokonują zwrotu na swój koszt.
5 KROK
Możesz także zanieść zwracany towar i wypełniony formularz zwrotu do jednego z naszych sklepów stacjonarnych. Przekaż towar i formularz pracownikowi sklepu i odbierz potwierdzenie dokonania zwrotu.
6 KROK
Zwrócimy Ci pieniądze w terminie nie dłuższym niż 14 dni przy użyciu takich samych sposób płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji. Jeżeli w pierwotnej transakcji wybrałeś sposób płatności "gotówka przy odbiorze", zwrotu płatności dokonamy na wskazany na formularzu numer rachunku bankowego.

Jeżeli opłaciłeś zamówienie poprzez system PayPal, możesz otrzymać zwrot pieniędzy za odesłanie towaru. Sprawdź szczegóły akcji na stronie PayPal.

TOWAR PERSONALIZOWANY

W przypadku zamówienia towaru spersonalizowanego (np. z indywidualnym nadrukiem) brak jest możliwości zwrotu towaru – podstawa prawna: art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.). Produkt z nadrukiem nie podlega również wymianie.

 

Dodano do ulubionych