Dodaj do koszyka produkty, którymi jesteś zainteresowany (zwróć uwagę na rozmiar/kolor). Twój kolejny krok to wybór sposobu dostawy oraz formy płatności.
Zamówienie można złożyć, korzystając z opcji "szybkie zakupy" - bez rejestracji konta. dzięki rejestracji będziesz mógł jednak skorzystać z rabatów, uczestniczyć w konkursach i akcjach promocyjnych oraz przeglądać historię zakupów.
Tak, pod warunkiem, że Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Aby dokonać zmian, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem adresu email: [email protected] lub telefonicznie +48 798-716-716. Konsultant potwierdzi możliwość anulowania Twojego zamówienia.
Tak, pod warunkiem, że Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Aby anulować zamówienie, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem adresu email: [email protected] lub telefonicznie: +48 798-716-716.
Oczywiście, jest taka możliwość. Wystarczy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem adresu email: [email protected] lub telefonicznie: +48 798-716-716. nasi konsultanci przyjmą od Ciebie zamówienie, a ceny produktów czy koszty dostawy, będą dokładnie takie same, jak w przypadku składania zamówienia w sklepie internetowym.
Niestety nie. Dodanie produktu do koszyka nie oznacza jego rezerwacji. Rezerwacja produktu następuje w sytuacji, w której produkt zostaje opłacony lub gdy wybierzesz opcję płatności przy odbiorze.
Jeśli zawartość paczki nie jest zgodna z zamówieniem, skontaktuj się niezwłocznie z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem adresu email: [email protected] lub telefonicznie: +48 798-716-716. Nasz konsultant, krok po kroku wyjaśni Ci, jak postępować w takim przypadku.
Na chwilę obecną nie ma takiej możliwości. Zamówienia złożone w sklepie internetowym, realizowane są wyłącznie wysyłkowo za pośrednictwem kuriera FedEx oraz poprzez usługę Paczkomaty InPost.
Prawdopodobnie Twój rozmiar został wyprzedany, zanim rozpoczęła się realizacja Twojego zamówienia. Twoja płatność nie dotarła do nas lub nie mogliśmy jej zweryfikować. W celu wyjaśnienia prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta (email: [email protected] / telefon: +48 798-716-716)
Produkty, trzeba szczelnie zapakować i wysłać na adres znajdujący się w sekcji zwroty/wymiany/reklamacje. Przed wysłaniem produktu należy wypełnić elektroniczny formularz.
Jeżeli dokonałeś zakupu na worldbox.pl przed 01.10.2024 zanim wypełnisz formularz skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem adresu email: [email protected] lub telefonicznie +48 798-716-716. Konsultant przekaże wszelkie informacje niezbędne do przeprocesowania Twojego zgłoszenia.
Koszt odesłania zwracanego towaru do Sprzedającego ponosi Klient.
Zwrot, wymiana czy reklamacja trwają do 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki. Z reguły jednak zamykamy zgłoszenia w ciągu 3-5 dni roboczych.
Niestety, na chwilę obecną nie ma takiej możliwości. Produkty zwrócić, wymienić czy zareklamować można jedynie poprzez odesłanie ich na adres znajdujący się w sekcji zwroty/wymiany/reklamacje.
Różnica w cenie zostanie Ci zwrócona na konto bankowe, które podałeś w formularzu wymiany.
Zamówienie złożone do godziny 13 w dniu roboczym wysyłane jest tego samego dnia. W przypadku, gdy zamówienie zostanie złożone po tej godzinie bądź w dniu ustawowo wolnym od pracy, realizacja zamówienia rozpocznie się w najbliższym dniu roboczym.
Niestety, zamówienia realizowane są wyłącznie na terenie Polski i nie wysyłamy produktów za granicę.
Informację o wysyłce towaru zawsze wysyłamy drogą elektroniczną na adres email Klienta, który został podany przy składaniu zamówienia. Dodatkowo aktualny status zamówienia można sprawdzić na stronie w zakładce „Moje konto” (dla Klientów Zarejestrowanych). Jeśli nie znajdziesz informacji o wysyłce towaru skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta poprzez email: [email protected] lub telefonicznie: +48 798-716-716.
Niestety, na chwilę obecną nie posiadamy w ofercie takiej formy dostawy, która umożliwia dostarczenie przesyłki do klienta w sobotę.
Płatności możesz dokonać za pośrednictwem platformy PayU, tradycyjnym przelewem bankowym lub przy odbiorze przesyłki (za pobraniem).
MKRI Sp. z o.o.
ul. Targowa 17
82-200 Malbork
62 1020 1068 0000 1902 0504 6299
Bank PKO BP S.A.
Od momentu złożenia zamówienia, przy wybranej opcji płatności PayU lub przelewem tradycyjnym, czekamy 5 dni na opłacenie zamówienia. Po upływie tego czasu zamówienie zostaje anulowane.
Gdy połączenie ze stroną płatności zostanie przerwane lub przez przypadek ją opuścisz, na maila podanego w zamówieniu otrzymasz link z możliwością powrotu do płatności. Jeśli jednak wspomniany mail nie dotarł na Twoją skrzynkę, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta poprzez email [email protected] lub telefonicznie: +48 798-716-716. Konsultant wygeneruje i wyśle ponownie link umożliwiający sfinalizowanie płatności.