Worldbox

Niedziela handlowa 27.04 – sklepy worldbox są otwarte!

Odwiedź nas stacjonarnie i odkryj modowe nowości: LISTA SKLEPÓW

worldbox

Dla klienta

Wymiany

Wymiany

Nie jesteś pewien czy wybrany przez Ciebie rozmiar będzie pasował?

Zamówiłeś nieodpowiedni produkt?


W worldbox masz 14 dni od odebrania przesyłki, by wymienić zakupione obuwie czy odzież.


Formularz online


Aby dokonać wymiany, wypełnij formularz online i odeślij produkt na nasz adres


MKRI Sp. z o.o.

ul. Targowa 17

82-200 Malbork


Po wysłaniu formularza online, na adres email otrzymasz potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia. Możesz także wysłać formularz w wersji elektronicznej na adres: [email protected] lub w wersji papierowej, dołączając go do produktu, który chcesz wymienić.


Sprawdź dostępność rozmiaru/innego modelu na naszej stronie i napisz nam, jaka forma wymiany by Cię satysfakcjonowała – możesz wymienić towar na inny o tej samej wartości lub wybrać droższy i dopłacić różnicę.


Jeśli po otrzymaniu produktu od Ciebie, okaże się, że na stanie nie posiadamy wskazanego przez Ciebie rozmiaru/modelu, zwrócimy Ci pieniądze. Zawsze możesz też przed wysłaniem produktu do wymiany, zarezerwować właściwy rozmiar/model, kontaktując się z nami za pośrednictwem adresu email lub telefonicznie – zatrzymamy go dla Ciebie przez 7 dni.


Po otrzymaniu produktu do wymiany, mamy 14 dni na jej dokonanie, jednak staramy się właściwy rozmiar/model wysyłać do Ciebie jak najszybciej na nasz koszt.


Wymieniany produkt musi być pełnowartościowy i nie może nosić śladu użytkowania. Ze względów higienicznych nie przyjmujemy zwrotów: bielizny, strojów i czepków kąpielowych oraz skarpet.



Pamiętaj: koszty odesłania wymienianego produktu ponosi klient.



Towar zakupiony online nie może być wymieniony w sklepie stacjonarnym.

Masz dodatkowe pytania?