Worldbox

Niedziela handlowa 27.04 – sklepy worldbox są otwarte!

Odwiedź nas stacjonarnie i odkryj modowe nowości: LISTA SKLEPÓW

worldbox

Dla klienta

Zwroty

Zwroty

Chcesz zwrócić towar? W worldbox masz na to 14 dni od odebrania przesyłki z towarem.


Formularz online


Ważne:

Jeżeli dokonałeś zakupu na worldbox.pl przed 01.10.2024 zanim wypełnisz formularz skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem adresu email: esklep@worldbox.pl lub telefonicznie +48 798-716-716. Konsultant przekaże wszelkie informacje niezbędne do przeprocesowania Twojego zgłoszenia.


Aby zwrócić towar, wypełnij formularz elektroniczny. Po wypełnieniu formularza masz 14 dni na odesłanie produktu pod adres:


MKRI Sp. z o.o.

ul. Targowa 17

82-200 Malbork


Możesz wysłać formularz w wersji elektronicznej na adres: [email protected] lub w wersji papierowej, dołączając go do produktu, który chcesz zwrócić.


Zwrot płatności nastąpi niezwłocznie po weryfikacji odesłanego towaru, nie później niż 14 dni od dnia otrzymania przez nas zwracanego produktu. Środki zostaną zwrócone w taki sam sposób, w jaki klient dokonał płatności.


Zwracany produkt musi być pełnowartościowy i nie może nosić śladu użytkowania. Ze względów higienicznych nie przyjmujemy zwrotów: bielizny, strojów i czepków kąpielowych oraz skarpet.


Uwaga: W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient. Towar zakupiony online nie może być zwrócony w sklepie stacjonarnym.

Masz dodatkowe pytania?