
Na wszystkie produkty zamówione w worldbox przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne lub prawne towaru. Reklamacji możesz dokonać w ciągu 2 lat od daty zakupu.
Aby złożyć reklamację należy wypełnić formularz reklamacyjny, zapakować produkt i odesłać na nasz adres:
MKRI Sp. z o.o.,
ul. Targowa 17,
82-200 Malbork
Można też wysłać formularz w wersji elektronicznej na adres: [email protected] lub w wersji papierowej, dołączając go do produktu, który chcesz reklamować.
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
O decyzji rzeczoznawcy poinformujemy Cię niezwłocznie - nie dłużej niż w ciągu 14 dni. W zależności od decyzji towar może zostać naprawiony, wymieniony na nowy lub możesz otrzymać zwrot gotówki.
Koszty odesłania reklamowanego towaru pokrywa Klient. W przypadku uznanej reklamacji zwrócimy Ci koszty odesłania towaru. Towar zakupiony online nie może być reklamowany w sklepie stacjonarnym.